اسلام ہی سچا دین ہے اور میں اسلام کے لیے پوری دنیا سے لڑسکتی ہیں مشہور انڈین سنگر اور اداکارا نے اسلام قبول کرلیا

بھارتی ڈرامہ انڈسٹری کی مقبول ترین اداکارہ دیپیکا ککڑ نے اسلام قبول کرنے کی بنیادی وجہ بتا دی ہے۔دیپیکا ککڑ نے 2018 میں اسلامی تعلیمات سے متاثر ہو کر ہندو مذہب چھوڑ کر اسلام قبول کیا تھا اور تب سے وہ ہندو انتہا پسندوں کی جانب سے تنقید کا نشانہ بن رہی ہیں۔جیوریا سعود بیٹی جنت سعود کی کچھ اسٹائل تصاویر

انہوں نے ایک حالیہ انٹرویو میں کہا کہ مجھے مسلمان ہونے پر فخر ہے، میری زندگی کا ایک خاص حصہ نجی ہے اور میں اس میں کسی اور کا داخلہ پسند نہیں کرتا۔

یہ مشکل فیصلہ کرنے کا اسلام مکمل طور پر میرا فیصلہ تھا کہ کے آر کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا دپیکا نے کہا، فیملی بھی میرے ساتھ تھی۔
محمد یوسف کی سب سے خوبصورت بیٹی کی شادی کی تقریبان کا کہنا ہے کہ میں اپنے فیصلے سے بہت خوش ہوں، یہ فیصلہ کسی کو تکلیف دینے کے لیے نہیں تھا۔

دائرے میں داخل ہونے کے بعد دیپیکا آپ کا نام “فائزہ” ہے۔انہوں نے ڈرامہ سیریل “قوانین سمار” میں کام کیا۔ 2018 میں اسلام قبول کرنے کے بعد کہ وہ اسلام میں بہت خوش اور مطمئین تھا، شادی کے بعد زندگی میں تبدیلی آئی اور مجھے ذہنی سکون کے ساتھ خوشی ملتی ہے، میری زندگی کے طویل سفر سے وہ اسلام کی تعلیمات کو پڑھ سکتا تھا اور ان پر غور کرتا تھا۔

دپیکا شعیب اور ساتھی فنکاروں نے شادی کے اعلان کے بعد کئی سال بعد ایک ساتھ کام کیا ہے۔ انڈین میڈیا میں اس وقت بھونچال آگیا جب میں شادی کی تقریب کو اسلامی طریقے سے انجام دینے میں کامیاب ہوئی۔

Add comment

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.