اداکارائیں جو شادی شدہ مردوں کے ساتھ رنگ ہاتھوں پکڑی گئیں |

اداکارائیں جو شادی شدہ

پی کے ٹپس! محبت کرنا جرم نہیں ہے بلکہ محبت میں بغاوت کرنا اور دوسروں کے ساتھ ظلم کرنا یہ جاننا ہے کہ شادی شدہ آدمی کی زندگی میں داخل ہونے اور اس کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کے بعد اس کی گھریلو زندگی پر کیا اثرات پڑتے ہیں۔ پھر بھی کچھ نہیں آتے یقینا وہ ظلم ہے جو ہماری انڈسٹری میں زیادہ تر خواتین کر رہی ہیں۔ جب اشنا شاہ نے اس انڈسٹری میں قدم رکھا تو وہ اور ہمایوں بہت ہی قریبی دوست بن گئے اور وہ آباد میں ایک معاملہ میں بدل گئے۔

یہ بھی کہا جاتا ہے کہ اشنا اور ہمایوں کو ہمایوں کی اہلیہ ثمینہ نے رنگے ہاتھوں پکڑا اور اشنا پر حملہ کیا۔ نیز جہانگیر ماڈل اور اداکارہ نازش جہانگیر نے بھی محسن عباس حیدر کی زندگی میں داخل ہوکر فاطمہ کی گھریلو زندگی پر آخری کیل ٹھونکا۔ یہ اڑانے والی خبر نہیں ہے لیکن فاطمہ کے پاس اس بات کا ثبوت ہے کہ انہوں نے نازیوں اور محسن کی کہانی کو اپنے ننگے ہاتھوں سے پکڑا اور کچھ ایسی تصاویر سامنے آئیں جن سے معلوم ہوا کہ کہانی میں کچھ حقیقت ہے۔ نازش جہانگیر اس کی تردید کرتے رہے لیکن پوری کہانی میں ان کا نام آنا اس بات کا ثبوت تھا کہ وہ شوہر اور بیوی کے مابین کہیں موجود تھے تاکہ فاطمہ اور محسن کی تلخ زندگی ختم ہوجائے۔ ہے عظمہ خان خوبصورت اداکارہ عظمہ خان اس وقت ایک نیوز آئٹم بن گئیں جب انہیں شادی شدہ شخص کے ساتھ گھومنا مہنگا پڑا۔ جس آدمی سے دوستی کی تھی اس کی شادی تیرہ سال ہوچکی تھی اور اس میں سے ایک وہ گیارہ سال بیٹھا ہوا ہے۔ عظمہ کا کہنا ہے کہ وہ صرف ایک دوست تھا لیکن اعتکاف سے اٹھتے ہی اس شخص نے نیا چاند منانے کے لئے اس کے پاس پہنچا جب اہم رات میں اسے اپنی بیوی کے ساتھ رہنا چاہئے تھا۔ عظمیٰ خان کے ساتھ ، یقینا this اس شخص پر بھی یہ الزام ہے کہ آپ شادی شدہ مردوں کو جان بوجھ کر اپنے گھر یا زندگی میں کیوں آنے دیتے ہیں؟ ماڈل صدف کنول کو سائرہ اور شاہروز کے تعلقات ختم ہونے کی سب سے بڑی وجہ بھی سمجھا جارہا ہے۔ سائرہ اور شاہروز کو انڈسٹری کا سب سے خوبصورت اور محبت کرنے والا جوڑا سمجھا جاتا تھا۔ لیکن صدف کی انٹری نے بہت ساری چیزوں کو خراب کرنا شروع کردیا۔

مجھے نہیں معلوم کہ اس سے قبل شاہروز کی زندگی میں ایسی چیزیں رہی ہیں لیکن دنیا کو صدف کنول کی موجودگی کے بارے میں پتہ چل گیا ہے۔ عائشہ خان ہمایوں سعید کو کون نہیں جانتا؟ عائشہ خان اپنے اور اپنی اہلیہ کے درمیان آگئیں اور ان کا گھر برباد کرنے کی کوشش کی۔ کچھ لوگوں کا کہنا ہے کہ عائشہ خان اور ہمایوں سعید کی بھی شادی ہوئی تھی۔ اب عائشہ خان شادی شدہ ہیں اور ان کی ایک بیٹی ہے۔ ہمایوں سعید کی اہلیہ نے انہیں عائشہ کے ساتھ کام کرنے سے منع کیا اور کہا کہ اگر وہ عائشہ کے ساتھ کام کرتی ہیں تو اس کے نتیجے میں وہ ذمہ دار ہوں گے۔ ماخذ لنک

 

Leave a Comment