کیا پرنٹ شرٹ پہن کر نما ز ہوجاتی ہے؟تصویر والا کپڑا پہن کر نما ز ہوتی ہے یا نہیں ؟

تصویر والا کپڑا پہن کر

پی کے ٹپس! فوٹو یا تصویر پہن کر دعا کرنا کیا ہے؟ یہ دعاؤں کا باعث بنے گی یا نہیں؟ کیا پریشانی ہے ایک فوٹو کے پہلو میں کہیں اور دوسرا لباس میں فوٹو۔ یہ دو امور ہیں۔ میں یہاں سائیڈ ایشو کا ذکر نہیں کررہا ہوں۔ میں یہاں ان کپڑوں کی بات کر رہا ہوں جو میں نے پہن رکھے ہیں۔ اگر اس پر کوئی تصویر ہے تو پھر یہ مسئلہ ہوگا اور میں آپ کو یہ پریشانی بتا رہا ہوں

۔ بخاری میں ایک حدیث ہے۔ حضرت عائشہ صدیقہah کا یہ بیان ہے۔ اس حدیث کو مدنظر رکھتے ہوئے ، یہ مسئلہ آپ کے سامنے آرہا ہے۔ جیسا کہ آپ فتوے کی کتاب میں دیکھ سکتے ہیں۔ تو فتویٰ شمی کو یہ کچھ چیزیں مل جائیں گی۔ اگر فوٹو جسم پر ہے تو ، کپڑوں پر ہوا نظر آتی ہے۔ ان دنوں بیشتر کپڑے آرہے ہیں۔ خواہ لباس مکمل حج ہو یا ٹھنڈا ، اس کی پشت پر اکثر ایک تصویر ہوتی ہے۔ ایک جاندار کی تصویر ہے۔ اگر مخلوق کی کوئی تصویر نہیں ہے۔ کچھ بے جان ہے۔ جیسے پہاڑ ہے ، درخت ہے ، درخت ہیں ، یا کوئی اور بے جان چٹان ہے جس کی زندگی نہیں ہے۔ اگر ایسی کوئی تصویر ہے تو یہ جائز ہے تو پھر کوئی حرج نہیں ہے۔ دعا آپ کی ہوگی۔ لیکن اگر اس میں روح کے ساتھ کسی جاندار کی تصویر موجود ہے۔ جس میں زندگی ہے۔ تو اس صورت میں اگر وہ ظاہر ہے۔ وہ تصویر نظر آتی ہے۔ یہاں سینے پر لگائیں۔ اگر یہاں کوئی تصویر ہے یا جسم پر دکھائی دیتی ہے تو آپ کی دعائیں مکروہ تحریم ہوں گی۔ غیر قانونی ہے آپ کی دعائیں ختم ہوجائیں گی۔ لیکن یہ مکروہ ہے۔ آپ کو صرف فرض نماز پڑھی جاسکتی ہے لیکن آپ کو کوئی ثواب نہیں ملے گا۔ پھر یہ بھی ممکن ہے کہ اگر آدھا ثواب اور آدھا گناہ مل جائے تو مکروہ تحریم کے بہت سے معانی ہیں۔ جیسا کہ انوار الازہ کا معاملہ ہے۔ اس میں آپ کو چیزیں مل جائیں گی۔ آپ دیکھ سکتے ہیں. یہ مکروہ تحریم ہے۔ اس طرح دعا کرنا آپ کی دعا ہے۔ آپ کو دوبارہ دعا کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ لیکن یہ سختی سے منع ہے۔ شریعت میں ہاں ، اس کپڑے کو بیرونی طور پر ، نماز کے علاوہ ، استعمال کرنا بھی غیر قانونی ہے۔

اکیلے نماز ہی آپ کا مکروہ نہیں ہے۔ نماز کے علاوہ اس کپڑے کو استعمال کرنا حرام اور حرام ہے۔ بالکل بھی اجازت نہیں ہے۔ اگر وہ تصویر پوشیدہ ہے۔ یہی وجہ ہے کہ میں مسئلہ کھولتا ہوں۔ اگر کسی کے لباس میں ایسی تصویر ہے تو ، کوئی اور اس تصویر کے اوپری حصے میں کپڑا سلائی کرے گا۔ یا اس میں دوسرا رنگ شامل کریں۔ تاکہ تصویر چھپی ہو۔ اگر وہ تصویر پوشیدہ ہے۔ بنیان میں ایک تصویر تھی۔ وہ اس پر سادہ سا کپڑا پہنتا ہے۔ اس پر کوئی تصویر نہیں ہے۔ وہ تصویر اب نظر نہیں آتی ہے۔ تو میں نے کہا اگر کوئی مسئلہ ہے۔ مطلب تصویر۔ یہاں اگر وہ چھپ جاتا ہے۔ اس کے اندر کسی کی تصویر ہے جس کے اوپر کپڑا اور کپڑا ہے۔ گاندھی ایک تصویر ہے۔ اچھا ٹھیک ہے. نوٹ میں ہے۔ یا ایک ایسا ملک جو وہاں بڑا ہے۔ جیب میں پیسہ ہے تو ان کے پاس تصاویر ہیں۔ وہ چھپے ہوئے ہیں۔ نظر نہیں آتا وہ تصویر اس لئے جائز ہے۔ کوئی بیزاری نہیں ، بیزاری بھی نہیں ہے۔ آپ کی دعا کامل ہوگی۔ لیکن جب ہم اسے اتار دیتے ہیں۔ تو وہ تصویر آنا شروع ہوجائے گی۔ تو اسے پہننا جائز نہیں ہے۔

 

Leave a Comment