تین انسان جن کی نماز قبول نہیں ہوتی |

پی کے ٹپس! ایسی تین بد قسمتییں ہیں۔ اللہ ان کے کسی فرائض اور نوافل کو قبول نہیں کرے گا۔ اللہ کے رسول کون ہیں؟ فرائض بھی قبول نہیں کیے جاتے ہیں۔ نوافل بھی قبول نہیں ہوتا ہے۔ وہ ایک مفید ہے ، اور وہ مقدر کا منکر ہے۔ یہ آدمی اپنے فرائض اور تحائف کو قبول نہیں کرتا ہے۔ تیسرا بدقسمتی وہ ہے جسے آج لوگ بہت خوش قسمت کہتے ہیں۔ مسئلہ کیا ہے؟ چلو اسے پامیسٹ کے پاس لے جائیں۔

وہ ایک بڑی حکومت ہیں۔ وہ آپ کا ہاتھ دیکھیں گے۔ صرف انہیں ایک زائچہ بنانا ہے۔ وہ لکیریں دیکھیں گے۔ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: صحیح الجامعہ کی روایت ہے۔ صحیح الجامع کی روایتیں ہیں۔ 39 593939۔ جس نے اس سے پوچھا اور پھر اس کے بیان کو سچ سمجھا تو یہاں اس کے بیان کی تصدیق ہوگی اور یہاں وہ قرآن کا کفر اور کافر ہوگا۔ ویسے ، ایک چھوٹی سی درخواست ہے۔ ماشااللہ ، وہ پڑھے لکھے ہیں۔ اگر وہ اس دور تک پہنچا ہے تو وہ فٹ پاتھ پر بیٹھا ہے۔ اگر کوئی اس دور تک پہنچا ہے تو وہ فٹ پاتھ پر چل رہا ہے ، بری طرح کھا رہا ہے۔ اس میں بہت ہمت اور حوصلہ ملا ہوتا۔ لاہور میں ہمارا ایک ساتھی تھا۔ وہ کہتا ہے کہ مجھے آج یہ کام کرنا ہے۔ اس نے الوداع کہا۔ اس کی دو بہویں تھیں۔ اس کا کہنا ہے کہ وہ بہت پریشان ہے۔ اس کی شادی نہیں ہو رہی ہے۔ اس نے کہا ، “ماضی میں میرا خیال نہیں رکھا جارہا ہے۔ جتنا آدمی گرتا ہے ، وہ اتنا ہی زیادہ گرتا ہے۔ شیطان نے یہ بھی کہا ، ‘میں انسان کو سجدہ کی حالت میں سجدہ نہیں کرسکتا ، حالانکہ یہ اللہ کا حکم۔ ‘ انسان تکبر کیا ہے؟ یہ خیال رکھنا چاہئے کہ کسی نجومی اور کسی کاہن کے پاس جانا کسی کے مستقبل کی بھلائی یا بد قسمتی کے بارے میں معلوم کرنا ، اس کا ہاتھ دکھانا اور مستقبل کے بارے میں پوچھنا حرام اور غیر قانونی ہے۔ اور یہ کہ جو کچھ اس نے سچ کہا وہ ایک شخص کو کفر کے قریب کر دیتا ہے۔ نیز حدیث میں ان لوگوں کے بارے میں بھی سخت انتباہ ہے جو نجومی اور پجاریوں کے پاس جاتے ہیں ، لہذا جامع الترمذی میں بیان کیا گیا ہے:

(نجومی) آیا ( اور اسے یقین تھا کہ جو کچھ اس نے سچ کہا تھا اس کے بعد اس نے (کفر) اس قانون کی تردید کی جو حضرت محمد (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) پر نازل ہوا تھا۔ جو شخص کسی کاہن (نجومی) کے پاس جاتا ہے اور کسی چیز کے بارے میں دریافت کرتا ہے ، اس کی چالیس دن کی نماز نہیں ہوگی قبول کیج .۔اللہ ہمارا حامی و مددگار ہو۔آمین سورس لنک

 

Check Also

صبح اٹھوں تو ایڑھی

صبح اٹھوں تو ایڑھی کے درد سے بے حال ہوجاتی ہوں خواتین میں ایڑھی کا درد کیوں عام ہے؟

آج کل کسی بھی خاتون سے پوچھیں تو ایک ہی مسئلہ نظر آتا ہے ۔۔پاؤں …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *