سونے کی قیمت کو پر لگ گئی قیمت میں ایک بار پھر اضافہ ایک تولہ کتنے کاہوگیا؟جانیے تفصیل

سونے کی قیمت

پی کے ٹپس! ملک میں سونےکی فی تولہ قدر میں 50 روپےکا اضافہ ہوا ہے۔سندھ صرافہ بازار جیولرز ایسوسی ایشن کے مطابق 50 روپے اضافے کے بعد ملک میں ایک تولہ سونے کی قدر ایک لاکھ 8 ہزار 250 روپے ہوگئی ہے۔ 10گرام سونےکی قدر 43 روپے اضافے سے 92 ہزار 807 روپے ہوگئی ہے۔ ایسوسی ایشن کے مطابق عالمی صرافہ مارکیٹ میں سونے کی قدر 9 ڈالر اضافے سے ایک ہزار 743 ڈالر فی اونس ہے۔

قرآن مجید میں متعدد مقامات پر ، اللہ تعالٰی نے اپنے بندوں کو الٰہی عدالت سے طلب کرنے کے لئے غیب عطا کیا ہے اور اسی کے ساتھ ہی اس نے ان کو اپنا انداز اور انداز بھی دیا ہے ، یعنی جو کوئی بھی اللہ کی کتاب کا ایک خط پڑھے گا اسے ملے گا۔ ایک اچھا کام جو دس فضائل کے برابر ہے۔ میں یہ نہیں کہتا کہ عالم ایک خط ہے ، لیکن ایک حرف اور ایل ایک حرف ہے اور ایم بھی ایک خط ہے۔ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: وہ درجات بلند کرتے ہیں اور بہت سے درجات کو نیچے کرتے ہیں ، یعنی قرآن مجید پر عمل کرنے والوں کی زندگی بہتر ہوتی ہے۔ ان کی زندگی بہت آسان ہوجاتی ہے اور ان کی زندگی سے ہر طرح کے مسائل دور ہوجاتے ہیں۔ اللہ سبحانہ وتعالی ان کو دنیا اور آخرت میں عزت دیتا ہے ، اور جو لوگ یہ نہیں کرتے ہیں ، اللہ ان کو ذلیل و رسوا کرتا ہے ، لہذا نتیجہ یہ نکلا کہ اللہ نے اپنے احسان کلام میں ایسی چیزیں عطا کیں۔ ان کے بارے میں جاننے اور ایک ہی وقت میں بہت سارے گناہوں سے بچنے سے بہت سارے فوائد حاصل کیے جاسکتے ہیں۔ اللہ تعالی نے اپنے بندوں کے لئے قرآن مجید میں بہت سارے ذرائع پیدا کیے ہیں۔ یہ وہ ذرائع ہیں جن کے ذریعہ انسان اپنے لئے بہت آسانی پیدا کرسکتا ہے۔ اور اللہ کی راہ میں چل سکتے ہیں۔ اس سلسلے میں ، آج ہم آپ کو قرآن کریم کے سورہ ون اثر کے روحانی عمل اور اس سورت کے ان گنت فوائد کے بارے میں آگاہ کریں گے۔ آج ہم آپ کو بتائیں گے کہ ہر طرح کی رکاوٹوں کو دور کرنے کے لئے اس سورت کی تلاوت کیسے کی جائے۔ یہ سورت پڑھنا آپ کے لئے حیرت انگیز ہے۔

اگر آپ کے گھر میں روزی کی کمی ہے یا آپ کو بہت سی مالی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے تو دنیا اور آخرت کی مشکلات آپ سے دور ہوجائیں گی۔ آپ بے روزگار ہیں ، آپ کو جلدی سے نوکری نہیں مل رہی ہے یا آپ کو قابل احترام ملازمت نہیں مل رہی ہے ، پھر آپ نے اپنے گھر میں خیمہ گاہ لگایا ہے یا آپ کو قرض کے نیچے دب کر دفن کیا جارہا ہے۔ قرض نے آپ کی زندگی نہیں چھوڑی ہے۔ یہ سنت اور وتر عشاء کے درمیان سورہ مزمل کی فراہمی کو بڑھانے کا بہترین طریقہ ہے۔

 

Leave a Comment