بڑی غلطی جس کیوجہ سے اکثر عورتیں جلدی حاملہ نہیں ہوتی وہ وجہ کونسی ہے ضرور

عورتیں جلدی حاملہ

پی کے ٹپس! مسو کی پریشانی سے دوچار خواتین کو حمل سات ماہ کی تاخیر سے ہوا۔ دانتوں کی بیماری مردوں میں دل کی بیماری ، ذیابیطس ، اسقاط حمل اور منی کی کمی کا باعث بن سکتی ہے۔ دانتوں کی بیماری حمل میں تاخیر کی ایک بہت سی وجوہات ہوسکتی ہے۔ غلطی کی وضاحت کریں۔ یہی وجہ ہے کہ ہماری زیادہ تر بہنیں جلد حاملہ نہیں ہوتی ہیں۔ وہ غلطی کیا ہے؟ کچھ لوگوں نے بتایا کہ وہ جسمانی طور پر صحت مند ہے۔ رپورٹ بھی درست ہے۔

تاہم ، حمل نہیں رکتا ہے۔ اس نے انگریزی دوائی بھی لی ہے۔ اس نے دیسی نسخے بھی استعمال کیے ہیں۔ تحقیق سے سیکڑوں افراد کی ازدواجی حیثیت کا انکشاف ہوا ہے۔ ماہرین کہتے ہیں کہ ان سب میں ایک چیز مشترک ہے۔ اکثریت کا کہنا تھا کہ وہ ایک دوسرے کے قریب ہوتے ہی اپنے عضو تناسل کو فریج سے باہر لے جاتے ہیں اور خواتین بھی بیت الخلا میں جاتی ہیں۔ کھو گیا ہے۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ فارغ التحصیل ہونے کے بعد تین منٹ تک کسی خاص عضو کو فرج سے باہر نہیں نکالنا چاہئے۔ اگر ہماری بہنیں اپنی جگہ چھوڑ دیں اور کم سے کم آدھے گھنٹے کے لئے ان کے دائیں طرف لیٹ جائیں تو ، خواتین جلد حاملہ ہوجائیں گی۔ اگر جوڑے کو حاملہ ہونے کی اجازت نہیں ہے تو ، وہ اکثر یہ فرض کر لیتے ہیں کہ ان کی زرخیزی میں کوئی خرابی ہے۔ تاہم ، بانجھ پن ہمیشہ بنیادی وجہ نہیں ہوتا ہے۔ بعض اوقات ، یہ آپ کے طرز زندگی کی وجہ سے ہے جس سے آپ خاندانی آغاز کے منصوبوں پر پورے اترتے ہیں۔ اگر آپ کو حاملہ ہونے میں پریشانی ہو رہی ہے تو ، نوے ماہر نفسیات سے ملنے سے پہلے آپ کو 9 کام کرنے کی ضرورت ہے۔ زیادہ ہونے کا امکان یہ وزن کم کرنے یا غیر صحتمند کھانوں سے اپنے پیٹ کو “بھرنے” کا وقت نہیں ہے – آپ کو اور آپ کے بچے کو صحت مند غذا کی ضرورت ہے۔ فولک ایسڈ (فولیٹ) ایک قسم کا وٹامن بی 9 ہے۔ حاملہ خواتین اور جو حاملہ ہونا چاہتے ہیں ان کے لئے فولک ایسڈ لینا ضروری ہے۔ فولک ایسڈ دماغ میں پیدائشی اور اعصابی اعصاب (این ٹی ڈی) کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔

اگر آپ کوئی اور وٹامن یا ہربل ضمیمہ استعمال کررہے ہیں تو ، اسے لینا چھوڑ دیں اور اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔ غیر یقینی نیند کا شیڈول آپ کی مدت کو متاثر کرسکتا ہے۔ کافی نیند نہ لینا جسم پر دباؤ ڈالنے کے ساتھ ساتھ آپ کے مدافعتی نظام کو بھی نقصان پہنچا سکتا ہے۔ آپ انفیکشن پکڑنے کا خطرہ چلاتے ہیں ، جو آپ کے تولیدی چکر کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ حمل سے پہلے کی صحیح ویکسین حاصل کرنا آپ کے جسم اور آپ دونوں کی صحت کی حفاظت کرسکتا ہے۔ اگر آپ کو یہ بیماریاں حمل کے دوران ہوتی ہیں تو ، کچھ بیماریاں آپ کے بچے میں پیدائشی نقائص پیدا کرسکتی ہیں۔ لہذا ، اگر آپ حاملہ ہونے کے بارے میں سوچ رہے ہیں تو ، براہ کرم یقینی بنائیں کہ آپ کے قطرے تازہ ہیں۔ حاملہ ماں کے لئے ضروری کچھ ویکسین ایم ایم آر ویکسین (خسرہ ، ممپس اور روبیلا) ، چکن پوکس ویکسین ، ہیپاٹائٹس بی اور اے ویکسین اور نموکوکل ویکسین ہیں۔ ضرورت ہوگی۔ اپنے ڈاکٹر کو کسی بھی دوائی کے بارے میں بتائیں جو آپ لیتے ہیں اگر آپ حاملہ ہوجائیں تو یہ یقینی بنائیں کہ وہ محفوظ ہیں۔ کام کے وقت اپنے ماحول کا ذکر کرنا نہ بھولیں

 

Leave a Comment