یہ ذکر کرنے سے اللہ اتنا خوش ہو تا ہے کہ جو بات منہ سے نکا لو وہ پوری کر دیتا ہے

اللہ

ڈیلی نیوز! دوستو دنیا کا یہ قاعدہ ہے کہ جب کسی کے لئے کوئی مقصد ہوتا ہے تو ایک مقصد ہوتا ہے۔ یہ چاپلوسی ہے۔ اس کے سامنے وہ کام کیے جاتے ہیں جو اس کو پسند کرتے ہیں۔ اس کے پسندیدہ ہو. اور اس طرح وہ شخص خوش ہے اور دوسرے شخص کے مقصد کو پورا کرتا ہے۔ یاد رہے کہ یہی قاعدہ خداتعالیٰ سے مانگنے پر بھی لاگو ہوتا ہے۔ جیسا کہ احادیث میں پایا جاتا ہے کہ جب بھی اللہ تعالی سے دعا کرو۔

تو پہلے خدا کی حمد کرو۔ اپنے محبوب پر درود و سلام بھیجیں اور پھر دعا کرو دوستو ، لہذا آج کی ویڈیو میں ہم آپ کو وہ الفاظ سنانے جارہے ہیں جو اللہ تعالی کے سب سے پیارے کلام کہے گئے ہیں۔ ان الفاظ کا تذکرہ کرنے سے اللہ تعالٰی خوش ہوتا ہے اور یاد رکھنا کہ جب اللہ تعالٰی خوش ہوتا ہے ، تو پھر جو بھی اللہ رب العزت سے مانگتے ہو۔ ملا ہے۔ دعا کو قبول کرنے کے ل accepted یہ الفاظ کیا ہیں اور ان الفاظ کو کیسے پڑھیں۔ اس سلسلے میں ہم آپ کو مکمل تفصیلات دیں گے۔ دوست آج کے ٹاپک کے ساتھ پروان چڑھتے ہیں۔ اور وہ آپ کو بتاتے ہیں کہ کون سے اللہ کے پیارے کلام ہیں۔ اور ان کا تلفظ کیسے کریں۔ تو یاد رکھیں

وہ الفاظ جو اللہ رب العزت کو بہت ہی پیارے اور خوش ہیں۔ یہ الفاظ ہیں: شیخ الاسلام ابن تانیہ رحم him اللہ علیہ نے ان فضیلت کے متعلق ارشاد فرمایا: الفتح اور امیر ثانی کے حوالے سے لکھا ہے کہ فضائل میں بہت سی احادیث ہیں ان الفاظ کا جو ان کو تحریری اور گنتی میں نہیں کیا جاسکتا ہے۔ تاہم ، ان الفاظ کی فضیلت اور اہمیت کو واضح کرنے کے لئے ، یہاں کچھ خاص خوبی یہ ہیں۔ اور پھر وہ آپ کو بتاتے ہیں کہ ان الفاظ کے ذریعہ آپ کی دعاؤں کا جواب کیسے لیا جائے۔ کچھ احادیث یہ ہیں۔ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: یہ چار الفاظ اللہ سبحانہ وتعالیٰ کو زیادہ خوش ہیں۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کہاں سے شروع کرتے ہیں۔ سبحان اللہ۔ والحمد للہ۔ کوئی معبود نہیں اللہ کے سوا.

واللہ اکبر۔ صحیح مسلم حدیث نمبر 21/37۔ اسی طرح ، نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: مسند احمد حدیث نمبر 64/12 کے مطابق ، ایک روایت بیان کرتی ہے کہ قرآن کے بعد یہ بہترین الفاظ ہیں۔

Leave a Comment